REGULAMIN HOTELU REHABILIS
Dyrekcja Hotelu będzie Państwu wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Przedmiot regulaminu
- Regulaminu hotelu trzygwiazdkowego to określenie zasad pobytu gości w hotelu, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, porządku i komfortu dla wszystkich klientów. Regulamin hotelu definiuje prawa i obowiązki gości oraz hotelu, zawiera informacje na temat wymeldowania i zameldowania, opłat i płatności, zachowania, porządku i czystości oraz odpowiedzialności hotelu. Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz zasad przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej, jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i zapłatę całej należności za pobyt w Hotelu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Rehabilis
- Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu lub na stronie internetowej www.hotelrehabilis.pl
- Zameldowanie i wymeldowanie
- Zameldowanie jest możliwe od godziny 14:00 w dniu przyjazdu.
- Wymeldowanie należy dokonać przed godziną 10:00 w dniu wyjazdu.
- W przypadku późniejszego wymeldowania, pobierana jest opłata za kolejną dobę.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową oraz doby następujące.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy winien zgłosić Recepcji do godziny 10.00 dnia, poprzedzającego ostatni dzień pobytu.
- Hotel uwzględni życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
- Istnieje możliwość rezerwacji 2 osobowego pokoju do wyłącznej dyspozycji Gościa, po uiszczeniu dopłaty w wysokości 50% kosztów doby hotelowej.
- Opłaty i płatności
- Cena za pobyt w hotelu jest pobierana zgodnie z cennikiem hotelu Rehabilis
- Gość zobowiązany jest do uiszczenia pełnej opłaty najpóźniej w dniu przyjazdu.
- Do złożenia rezerwacji wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 30% łącznej wartości zamówienia za pośrednictwem dostępnych metod płatności. W przypadku anulowania rezerwacji lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu, wpłacony lub pobrany zadatek nie podlega zwrotowi. O zamiarze anulacji rezerwacji należy poinformować Hotel pocztą elektroniczną lub tradycyjną
- W przypadku rezygnacji z pobytu już opłaconego, spowodowanej sytuacjami losowymi, Hotel zobowiązuje się zwrócić wpłaconą należność tylko w przypadku gdy rezygnacja nastąpi 7 dni przed rozpoczęciem pobytu. W przypadku rezygnacji później niż 7 dni przed rozpoczęciem pobytu, Hotel zapewni Gościowi zmianę daty pobytu bez zwrotu wpłaconej już należności. Dopuszcza się zmianę terminu pobytu w ramach najbliższego wolnego terminu.
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dowodu tożsamości lub innego dokumentu wraz ze zdjęciem oraz wypełnienie Karty rejestracyjnej.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Gość zobowiązany jest przed rozpoczęciem pobytu do wypełnienia ankiety żywieniowej wysłanej do Hotelu drogą mailową.
- Hotel zastrzega sobie prawo do wymagania kaucji w wysokości ustalonej indywidualnie.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia lub kontynuowania pobytu osoby, która łamie regulamin hotelu, lub wyrządziła szkodę Hotelowi lub któremuś z Gości lub Pracownikowi Hotelu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu.
- Zachowanie
- W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Zakazuje się palenia w pomieszczeniach hotelowych oraz wokół terenu hotelu
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z Jego winy lub z winy odwiedzających Go gości.
- Hotel ma prawo obciążenia Gościa za wyrządzone szkody.
- Hotel ma prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od zakresu prac koniecznych do usunięcia uszkodzenia
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Hotel nie jest przystosowany dla dzieci, wszelką odpowiedzialność za dziecko, przebywające w obiekcie, ponosi rodzic lub opiekun.
- Porządek i czystość
- Gość jest zobowiązany do zachowania porządku i czystości w pomieszczeniach hotelowych.
- Zakazuje się wnoszenia do hotelu przedmiotów niebezpiecznych lub łatwopalnych.
- Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania dodatkowej opłaty za sprzątanie pomieszczenia, w przypadku jego znacznego zanieczyszczenia.
- Informacje dodatkowe
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłoszenie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
- Hotel zapewnia:
- Bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, z wyłączeniem sytuacji gdy ich udzielenie wynika z obowiązku nałożonego prawem
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę.
- Sprzątanie pokoju
- Wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa a w przypadku Jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie.
- Zapewnić w miarę możliwości inny pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
- Dostęp do żelazka i deski do prasowania w wyznaczonym przez Hotel miejscu.
- Wymianę pościeli hotelowej i ręczników co 3 dni lub na prośbę Gościa.
- Dostęp do Internetu poprzez WiFi
- Na życzenie Gościa, w ramach świadczonej usługi, Hotel może:
- Udzielić informacji związanych z pobytem i podróżą.
- Przechować bagaż Gości po wymeldowaniu.
- Zamówić Taxi.
- Zapewnić budzenie o odpowiedniej porze, po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu w Recepcji hotelowej do godziny 16:00 dnia poprzedniego.
- W przypadku braku możliwości zapewnienia zakwaterowania, hotel zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji.
- W hotelu znajduje się recepcja, która udziela informacji o hotelu i okolicy oraz służy pomocą w przypadku problemów i pytań gości.
- Gość może składać reklamacje dotyczące pobytu w hotelu na piśmie lub ustnie w recepcji. Hotel zobowiązuje się do odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
- Goście mogą bez dodatkowych opłat skorzystać z niestrzeżonego parkingu. Hotel dysponuje ograniczoną liczbą miejsc parkingowych. W bezpośrednim sąsiedztwie Hotelu istnieje również możliwość skorzystania z niemonitorowanego i niestrzeżonego parkingu.
- Należność za wszelkie dodatkowe usługi świadczone przez Hotel, pobierane są w kasie Recepcji. Płatność gotówką lub kartą płatniczą.
- Śniadania i kolacje serwowane w jadalni hotelowej na parterze. Zabrania się wynoszenia jedzenia z pomieszczenia.
- Pory serwowania posiłków:
- Śniadanie 7.30- 09:00
- Obiad 12.30-14.00
- Kolacja 17.00-18.15
- W jadalni zabrania się spożywania własnego alkoholu, nie można również wynosić naczyń.
- Odpowiedzialność hotelu
- Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia wartościowych rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona. Do dyspozycji gości udostępnia się nieodpłatnie sejf zlokalizowany w każdym pokoju i przydzielony do każdego gościa.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z przyczyn siły wyższej.
- Zwrot rzeczy pozostawionych w hotelu
- Rzeczy pozostawione przez przyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt, tylko jeśli Gość złoży dyspozycję co do odesłania rzeczy pozostawionych. W przeciwnym przypadku, Hotel przechowa te przedmioty przez okres 1go miesiąca, celem umożliwienia ich osobistego odbioru, a po upływie tego okresu przedmioty te zostaną przekazane do Biura Rzeczy Znalezionych, zgodnie z obowiązującym prawem. Ze względu na swoje właściwości art. spożywcze oraz inne rzeczy z terminem ważności, przeznaczone do użytku, będą niezwłocznie usuwane.
- Postanowienia dodatkowe
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych .W przypadku nieprzestrzegania powyższych zakazów, Hotel zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty w wysokości 500 zł, za każde naruszenie.
- Hotel nie akceptuje obecności zwierząt.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
Regulamin obowiązuje od dnia 18.08.2023 do odwołania.